fbpx
5 Ieteikumi konvertējošu reklāmas tekstu sastādīšanā

10.17.2021

5 Ieteikumi konvertējošu reklāmas tekstu sastādīšanā
Vai esi kādreiz aizdomājies, kā varētu ieintriģet vairāk potenciālo klientu savos reklāmu tekstos? Saistošu reklāmas tekstu sastādīšana ir process, par kuru noteikti vērts aizdomāties, jo atmiņā paliekoši un unikāli reklāmas teksti ne tikai palīdz precei vai pakalpojumam izcelties, bet arī var lasītāju iedvesmot rīkoties. Šajā bloga rakstā gūsi 5 vērtīgus ieteikumus, kā panākt to, lai Tavs nākamais reklāmas teksts būtu konvertējošs un potenciālajiem klientiem ļoti saistošs!

 

1. Pazīsti savu mērķauditoriju no A-Z

Reklāmas tekstu sastādīšana ir bezjēdzīga, ja nepazīsti savu auditoriju. Savas mērķauditorijas izpēte ir kā pamatu pamats, lai varētu izveidot konvertējošus reklāmas tekstus. Nav iespējams cilvēkus ieinteresēt reklāmas tekstā, kas viņus nesaista, nav uzrakstīts viņiem viegli saprotamā valodā un neizraisa itin nekādas emocijas vai vēlmi rīkoties. Noteikti ir vērts apsvērt šādus mērķauditoriju raksturojošos faktorus: demogrāfiskais stāvoklis, intereses, rīcība digitālajā vidē, ieradumi, vēlmes un arī ienākumi.

 

2. Emocionālā saikne

Izcils veids, kā izstrādāt konvertējošu reklāmas tekstu, ir koncentrēties uz to, lai īsi un kodolīgi Tev izdotos lasītājos aizķert kādu emocionālo stīgu: aizkustināt, smieties, izbrīnīties! Reklāmas tekstu sastādīšana ir kā māksla lasītājus ieraut īstā emociju virpulī. Kā jau minējām, Tev ir detalizēti jāiepazīst sava mērķauditorija, lai saprastu, kāds saturs viņus ieinteresētu, tomēr ar interesi ir par maz! Mēs vēlamies rīcību, un, ja lasītājam ir emocionālā saikne ar tekstu, tad rīcību var diezgan viegli panākt.

Ja Tu spēj savā reklāmas tekstā viltīgi atsaukties uz savas mērķauditorijas dziļākajām sāpēm un vēlmēm, tad Tavas izredzes pamudināt auditoriju rīkoties, piemēram, iegādāties kādu produktu, ziedot vai atbalstīt kādu projektu, ievērojami palielinās. Uzzini, kas ir tas, par ko Tavai auditorijai deg acis! Kādas ir viņu aizraušanās vai sapņi, kas liek viņu sirdīm trīsēt? Piemēram, ja cilvēka sapnis ir savas mājas uzbūvēšana, tad Tev ir jāspēj šo potenciālo klientu uzrunāt tā, lai viņam šķistu, ka, vēršoties pēc Tavas palīdzības, viņš būs jau krietni tuvāk sava sapņa sasniegšanai! Veiksmes atslēga ir spēja reklāmas tekstu noformēt tā, lai gan tiktu uzrunātas Tavas mērķauditorijas sāpes un vēlmes, gan tiktu sniegts pārliecinošs, sapņus piepildošs un uzmanību piesaistošs piedāvājums.

 

reklamas teksti

3. Ieintriģējošs virsraksts

Virsraksts ir pirmais, ko Tavi lasītāji pamana, tāpēc tam ir jābūt vienkārši izcilam. Virsraksts ir tas, no kā, visticamāk, būs atkarīgs tas, vai potenciālie klienti turpinās lasīt Tavu reklāmas teksta saturu. 

Mūsuprāt, šīs 4 pazīmes vieno veiksmīgus un efektīvus reklāmas tekstu virsrakstus: 

  • Virsrakstā ir skaitļi
  • Ir iekļautas specifiskas detaļas, kas ieintriģē lasītāju
  • Virsraksts aizķer cilvēku emocionāli
  • Virsraksts ir kā jautājuma forma : liek lasītājam domāt
  • Virsraksts nav garš (~7 vārdi)

Kad uzraksti savu reklāmas teksta virsrakstu, noteikti iesakām aizdomāties par šīm 5 pazīmēm un saprast, vai Tavam virsrakstam tās ir.

4. Kodolīgs un īss teksts

Reklāmas tekstu sastādīšana ir kā māksla rakstīt īsi, kodolīgi un ieintriģējoši bez gariem ievadiem un noslēgumiem. Ne velti frāze laiks ir nauda ir tik ļoti populāra mūsdienās. Cilvēkiem patiešām nav vēlmes veltīt savu dārgo laiku garu reklāmas tekstu lasīšanai. Rakstot reklāmas tekstu, centies pāriet tieši pie lietas būtības! Vēlies pārdot savam lasītājam putekļsūcēju? Tad kodolīgi iepazīstini lasītāju ar putekļsūcēju un pārliecini lasītāju, ka tieši viņam tas ir nepieciešams.  Potenciālajam klientam tiešām neinteresēs itin visas putekļsūcēja funkcijas vai gari apraksti par to, cik lieliski tas spēj izsūkt putekļus. Neiespringsti! Vienkārši atceries, ka reklāmas teksta kvalitāte iet roku rokā ar kodolīgumu un konkrētību.

 

5. Veiksmes atslēga : vienkāršība

Mūsdienās valda populārs stereotips, ka reklāmas tekstus spēj rakstīt tikai cilvēki ar bagātu vārdu krājumu, jo viņu vārdu izvēle ir unikāla un oriģināla. Tas ir tik aplami! Mārketinga Skola ir veltījusi ļoti daudz laika, lai izpētītu, kā ieinteresēt potenciālos klientus savos reklāmu tekstos. Viens no mūsu vērtīgākajiem secinājumiem ir, ka cilvēkus saista vienkāršība. Viņiem patīk iedziļināties saturā, kas ir skaidrs un viegli saprotams. Reklāmas tekstu sastādīšana ir prasme šo tekstu nepiepildīt ar gudriem zinātniski pierādītiem faktu pamatojumiem vai īpatnējiem īpašības vārdiem, jo bieži vien tieši pārgudra valoda un reklāma, kuras teksts ir sarežģīti saprotams, cilvēkus nevis piesaista, bet atgrūž. 

Ko no šī bloga raksta var secināt? Reklāmas tekstu sastādīšana ir īsta māksla. Tā ir māksla uzrakstīt tekstu, kas ir vienkāršs un kodolīgs. Tā ir māksla lasītājā aizķert kādu emocionālo stīgu un iedvesmot rīkoties. Visbeidzot tā ir māksla caur nelielu tekstu jau sadraudzēties ar savu potenciālo klientu, lai viņš justos tā, ka šis reklāmas teksts ir kā personisks piedāvājums piepildīt tieši viņa sapņus. Jā, reklāmas tekstu sastādīšana ir izaicinošs process, taču, ja veltīsi tam lielu daļu sava laika, Tev noteikti izdosies!

Līdzīgi raksti

 

Vairāk no Mārketinga Skolas

Seko jaunumiem

Esi pirmais, kurš iegūst informāciju par jaunākajiem digitālā mārketinga trendiem

Sociālie mediji

Seko mums Facebook un Instagram, lai piedalītos ikmēneša mārketinga konkursos un izlozēs