fbpx
5 Visizplatītākās kļūdas reklāmas izvietošanā Facebook

13 Nov, 2021

reklāmas izvietošana Facebook

Vai dažreiz šķiet, ka Tavas reklāmas izvietošana Facebook ir izmaksājusi ļoti daudz naudas, taču diemžēl reklāma nav pat pietuvojusies vēlamajiem rezultātiem?

Šī problēma ir itin bieži sastopama, tāpēc neuztraucies : Tu neesi vienīgais! Tik daudzi cilvēki pieļauj tās pašas kļūdas un galu galā vienkārši velti izšķiež visu savu Facebook reklāmas budžetu.

Sociālo tīklu mārketings, tai skaitā reklāmas izvietošana Facebook ir lielisks veids, kā piesaistīt jaunus potenciālos klientus un attīstīt sava uzņēmuma mārketingu, tāpēc tiešām vēlamies Tev palīdzēt. Šajā rakstā gūsi vērtīgu ieskatu 5 visizplatītākajās kļūdās, ko cilvēki pieļauj, izvietojot savas reklāmas Facebook. Sapratīsi, no kā tiešām jāizvairās un kas jāņem vērā, lai izveidotu veiksmīgu un ienesīgu Facebook reklāmas kampaņu!

Satura rādītājs

  1. Garlaicīgs un mērķauditorijas interesēm nepiemērots saturs
  2. Ads Manager vietā tiek izmantota Boost post funkcija
  3. Facebook kampaņai nav konkrēta mērķa
  4. Mājaslapā nav ievietots Facebook Pixel
  5. Bailes testēt vairākas bildes un reklāmas tekstus
  6. Mārketinga skola iesaka

1. Garlaicīgs un mērķauditorijas interesēm nepiemērots saturs

Reklāmas izvietošana Facebook sniedz garantiju, ka Tavu reklāmu parādīs Tavai vēlamajai mērķauditorijai. Tomēr, kad reklāma tiek parādīta īstajam lietotājam, viņš tāpat var uz tās mierīgi neuzspiest. Kādēļ? Ja saturs nešķiet vērtīgs, bet garlaicīgs, tad mums nevienam nebūs intereses iedziļināties reklāmā. Tas taču ir loģiski! Iesakām tiešām pārliecināties, ka maksā tikai par tāda reklāmas satura izplatīšanu, kas Tavai auditorijai patiks visvairāk. Ir vērtīgi izpētīt savas auditorijas intereses, lai veiksmīgi ieintriģētu viņus savā reklāmā.

2. Ads Manager vietā tiek izmantota Boost post funkcija

Gan Facebook reklāmu pārvaldnieks (Ads manager) gan Boost post ir Facebook reklāmas rīki. Tie abi spēj parādīt reklāmas atlasītajai mērķauditorijai, tomēr jāatzīst, ka Ads manager ir daudz elastīgāks un vieglāk lietojams. Ar Facebook Ads Manager var testēt daudz dažādas reklāmu variācijas, tādējādi labāk nooptimizējot kampaņas. Boost post savukārt atbalsta tikai vienu reklāmas variantu. Kopumā jāatzīst, ka Facebook Ads manager ir jaudīgāks nekā Boost post, bet ar Boost post strādāt ir krietni vienkāršāk.

Vien laika gaitā saprastīsi, kas vislabāk atbilst Taviem Facebook mārketinga mērķiem, lai laika gaitā varētu pilnveidot savu mārketinga stratēģijas izstrādi.

3. Facebook kampaņai nav konkrēta mērķa

Pirms Facebook kampaņas uzsākšanas ir jābūt skaidri noteiktam kampaņas mērķim. Šie mērķi var būt dažādi, piemēram, lielāka sekotāju iesaiste vai plašāka uzņēmuma atpazīstamība Lai arī izklausās diezgan vienkārši, konkrēts Facebook kampaņas mērķis ir īstā veiksmes atslēga. Ja precīzi nenoteiksi, ko vēlies sasniegt ar savu kampaņu, diemžēl var gadīties, ka Tava reklāmas izvietošana Facebook būs bezjēdzīga.

4. Mājaslapā nav ievietots Facebook Pixel

Facebook Pixel ir koda elements, ko var ievietot savā mājaslapā. Tas apkopo datus, ar kuru palīdzību Tu vari izsekot, cik cilvēku ir apskatījuši Tavu mājaslapu, uzklikšķinot uz tās no Facebook reklāmām. Šo datu dēļ vari viegli optimizēt reklāmas un veidot mērķauditorijas nākamajām reklāmām. Facebook Pixel palīdz atkārtoti parādīt reklāmas cilvēkiem, kuri jau iepriekš ir apmeklējuši Tavu mājaslapu, tādējādi atgādinot viņiem par pakalpojumu, ko Tu piedāvā. Reklāmas izvietošana Facebook garantēti nesīs labākus rezultātus, ja izmantosi Facebook Pixel, jo tā sniegtos datus varēsi izmantot, lai palielinātu reklāmas efektivitāti.

5. Bailes testēt vairākas bildes un reklāmas tekstus

Diemžēl viena no sastopamākajām kļūdām ir cilvēku bailes no dažādu bilžu un reklāmas tekstu testēšanas savai Facebook reklāmai. Reklāmas izvietošana Facebook nevar būt garantēti veiksmīgākā, ja pirms tam nav iztestēts, kuras bildes pie publikācijām mērķauditorijai patīk visvairāk, kā arī, kuri reklāmas teksti šķiet vissaistošākie. Iesakām no sākumā izvēlēties vairākas bildes un izveidot vairākus reklāmas tekstus, lai saprastu, kura bilde un kurš teksts visvairāk ieintriģē Tavu mērķauditoriju.

Mārketinga skola iesaka

Cerams, šie ieteikumi patiešām Tev bija vērtīgi! Lai izdodas izveidot lielisku Facebook reklāmu, kurā ne tikai sasniedz savu vēlamo mērķauditoriju, bet diezgan īsā laika periodā pārvērt šo auditoriju par Taviem uzticamajiem klientiem!

Reklāmas aģentūra Mārketinga Skola piedāvā bezmaksas konsultāciju, ja tomēr nepieciešama papildus palīdzība Facebook reklāmas izvietošanā, stratēģijas izveidē un pārdošanas apjoma palielināšanā!

CITI raksti

Līdzīgi raksti

Vairāk no Mārketinga Skolas

Meta reklāmas kurss

Piesakies tiešsaites meta kursam un apgūsti meta reklāmas pamatprincipus!

Seko jaunumiem

Esi pirmais, kurš iegūst informāciju par jaunākajiem digitālā mārketinga trendiem

Sociālie mediji

Seko mums Facebook un Instagram, lai piedalītos ikmēneša mārketinga konkursos un izlozēs