Vai jūties kā ļoti liela daļa uzņēmēju un dažreiz nodomā, ka digitālais mārketings ir tik efektīvs, bet arī tik ļoti sarežģīts un laikietilpīgs process?
Par laimi, ir sastopami daudzi digitālā mārketinga rīki, kas atvieglo uzņēmēju ikdienu, palīdzot gūt maksimālo labumu no digitālā mārketinga.
Šajā bloga rakstā uzzināsi par 7 lieliskiem digitālā mārketinga rīkiem, kurus paši izmantojam. Uzzināsi par šo rīku funkcijām un sapratīsi, vai tie varētu būt nepieciešami Tava uzņēmuma digitālā mārketinga attīstībai.
Patiešām ceram, ka šie digitālā mārketinga rīki Tev būs tikpat noderīgi cik mums!
1. Google Analytics
Google Analytics ir visizplatītākais analītikas rīks internetā. Tas ir tiešām viegli izmantojams rīks, ar kura palīdzību var ļoti labi iepazīt savu klientu un mājaslapas apmeklētāju rīcību digitālajā vidē.
Tā standarta versija ir pieejama bez maksas un ietver dažādas lieliskas opcijas, piemēram, iespēju redzēt to, cik ilgi lietotāji ir apmeklējuši Tavu mājaslapu vai izsekot konversijas jeb reklāmas atdeves rādītājiem.
2. WordPress
WordPress ir rīks, ar kuru var veidot un uzturēt mājaslapas. Tas ir īpaši populārs blogeru un mazo uzņēmumu vidū. WordPress piedāvā izmantot jau iepriekš sagatavotus šablonus un izkārtojumus mājaslapas dizainam, lai atvieglotu mājaslapas veidotāja darbu.
3. Unsplash
Uzņēmumam Getty Images piederošais Unsplash ir brīnišķīgs rīks, kurā Tu vari piekļūt ļoti daudzām bildēm, kuras vari izmantot pilnībā bez maksas!
Bieži vien bildes nedrīkst izmantot autortiesību dēļ, kas kavē, piemēram, bloga raksta veiksmīgu vizuālo noformēšanu. Unsplash attēlus vari brīvi izmantot pat komerciāliem nolūkiem, neuztraucoties par autortiesību jautājumiem. Protams, var būt visādi un tomēr iesakām drošības pēc pārbaudīt, vai attēla licencē nav noteikti kādi ierobežojumi.
Unsplash vēlamo attēlu var meklēt pēc atslēgvārdiem, kolekcijas, datuma vai fotogrāfa vārda. Platformā nav nepieciešams reģistrēties, lai gan, protams, vari Unsplash abonēt un saņemt platformas paziņojumus par jaunu saturu.
4. Grammarly
Ir pieejami daudzi digitālā mārketinga rīki, kas palīdz satura rediģēšanā, taču, mūsuprāt, Grammarly ir klasika!
Grammarly ir ļoti populārs tiešsaistes rīks satura rediģēšanai, kuru digitālā mārketinga nolūkiem vari izmantot, veidojot bloga rakstus, attīstot e-pastu mārketinga saturu vai rakstot dažādus reklāmu tekstus.
Grammarly ir pieejams gan kā mobilā lietotne, gan kā pārlūkprogrammas paplašinājums. Šajā programmā Tev teksta lodziņā ir jāieraksta vai jāielīmē savs teksts, un Grammarly ļoti efektīvi pārbauda teksta pareizību.
Grammarly ir gan bezmaksas, gan maksas versija. Bezmaksas versijā tiek pārbaudītas pamata pareizrakstības, interpunkcijas un gramatikas kļūdas savukārt maksas versijā var pat atklāt plaģiātismu, un Grammarly iesaka, kā uzlabot Tava teksta stilu un toni.
5. Buffer
Šis digitālā mārketinga rīks ir lielisks palīgs sociālo mediju satura menedžmentā. Ar Buffer var ietaupīt laiku un pūles, jo šis rīks nodrošina visaptverošu sociālo tīklu pārvaldību.
Mēs paši šajā rīkā attīstām savu sociālo mediju mārketinga stratēģiju un plānu, jo Buffer var jau laikus saplānot, kurā datumā un cikos tiks publicētas sociālo mediju publikācijas jeb posti.
Buffer piedāvā arī pieeju analītikai, kurā var redzēt, cik veiksmīgi un efektīvi Tavas publikācijas darbojas dažādās sociālo mediju platformās.
6. Facebook Analytics
Facebook Analytics ir vēl viena lieliska analītikas platforma, ko pilnībā bez maksas piedāvā populārākā sociālo mediju platforma Facebook. Facebook Analytics, tāpat kā Google Analytics, ir analītikas rīks, kas arī atspoguļo klientu rīcību digitālajā vidē un palīdz izsekot dažādiem reklāmas atdeves rādītājiem.
Šis rīks ir tiešām vērtīgs palīgs, jo ļauj saprast un analizēt to, cik īstenotās reklāmu kampaņas bijušas veiksmīgas, norādot precīzus skaitļus un datus. Pēc šo datu analīzes var efektīvāk plānot savu nākotnes rīcību digitālā mārketinga vidē.
7. Google Optimize
Google Optimize ir Google veidots A/B testēšanas un konversijas optimizācijas rīks.
Šis rīks palīdz saprast, kura no versijām, piemēram, mājaslapām, ir visefektīvākā. Ar Google Optimize var arī viegli izveidot dažādas mājaslapu versijas, jo tajā ir vizuālā redaktora funkcija. Izmantojot vizuālo redaktoru, var viegli nomainīt virsrakstus, satura lodziņus, kā arī pievienot dažādus būtiskus elementus, kas varētu uzlabot konversijas rādītāju.
Pēc šiem uzlabojumiem ar Google Optimize var salīdzināt, kura no mājaslapas versijām ir veiksmīgāka. Mums šīs rīks patīk, jo tādējādi ir iespējams atrast visefektīvāko variantu, kas visvairāk patīk mūsu klientiem un attiecīgi uzrāda augstākos konversijas rādītājus.
Mēs ļoti ceram, ka šie 7 digitālā mārketinga rīki būs noderīgi arī Tev! Lai arī šie digitālā mārketinga rīki ir tik dažādi, uzskatām, ka tie cits citu lieliski papildina un varētu Tev ļoti palīdzēt atvieglot ikdienu!