fbpx
+371 26673384 [email protected]
7 Digitālā mārketinga rīki, kas atvieglos mārketingu internetā

05.08.2022

Vai jūties kā ļoti liela daļa uzņēmēju un dažreiz nodomā, ka digitālais mārketings ir efektīvs, bet tajā pašā laikā arī tik ļoti sarežģīts un laikietilpīgs process?

Par laimi, eksistē daudzi digitālā mārketinga rīki, kas atvieglo uzņēmēju ikdienu, palīdzot no tā gūt maksimālo labumu. Šajā bloga rakstā uzzināsi par 7 lieliskiem digitālā mārketinga rīkiem, kurus paši izmantojam ikdienā. Uzzināsi par šo rīku funkcijām un sapratīsi, vai tie varētu būt nepieciešami Tava uzņēmuma digitālā mārketinga attīstībai.

Patiešām ceram, ka šie digitālā mārketinga rīki Tev būs tikpat noderīgi cik mums!

1. ChatGPT

ChatGPT ir mākslīgais inteleks, kas apmācīts apstrādāt milzīgu datu apjomu, kā rezultātā tas var paredzēt, kāds ir nākamais vārds teikumā. Citiem vārdiem sakot, komunicējot ar to čata formātā, iespējams ģenerēt dažāda veida saturu. Šī bezmaksas rīka darbība ir tiešām iespaidīga: bloga rakstu tēmas, sociālo tīklu posti un pat pilna apjoma bloga ieraksti – tas viss šim rīkam ir pa spēkam. Arī paši ikdienā izmantojam ChatGPT reklāmas tekstu izveidē, un iesakām to daŗit ari Tev!

Google analytics logo

2. GA 4

Google Analytics 4 ir visizplatītākais analītikas rīks internetā. Tas ir tiešām viegli izmantojams rīks, ar kura palīdzību var ļoti labi iepazīt savu klientu un mājaslapas apmeklētāju rīcību digitālajā vidē.

Tā standarta versija ir pieejama bez maksas un ietver dažādas lieliskas opcijas, piemēram, iespēju redzēt to, cik ilgi lietotāji ir apmeklējuši Tavu mājaslapu, no kurām tīmekļa vietnēm tie nākuši un izsekot reklāmas atdeves rādītājiem.

Wordpress logo

3. WordPress

Lai gan WordPress vairāk piederas pie Web Dizaina izstrādes rīkiem, nolēmām to tomēr iekļaut šajā sarakstā, jo uz šīs platformas esam veidojuši gan savu gan klientu mājaslapas. Kā jau noprotams, WordPressir rīks, ar kuru var veidot un uzturēt mājaslapas. Tas ir īpaši populārs blogeru un mazo uzņēmumu vidū. WordPress piedāvā izmantot jau iepriekš sagatavotus šablonus un izkārtojumus mājaslapas dizainam, lai atvieglotu mājaslapas veidotāja darbu. Populāras WordPress alternatīvas ir Wix, Shopify priekš e-veikalie un Mozello priekš Latvijā bāzētām mājaslapām un e-veikaliem.

Unsplash logo

4. Unsplash

Uzņēmumam Getty Images piederošais Unsplash ir brīnišķīgs rīks, kurā Tu vari piekļūt ļoti daudzām bildēm, kuras vari izmantot pilnībā bez maksas!

Bieži vien bildes nedrīkst izmantot autortiesību dēļ, kas kavē, piemēram, bloga raksta veiksmīgu vizuālo noformēšanu. Unsplash attēlus vari brīvi izmantot pat komerciāliem nolūkiem, neuztraucoties par autortiesību jautājumiem. Protams, var būt visādi un tomēr iesakām drošības pēc pārbaudīt, vai attēla licencē nav noteikti kādi ierobežojumi.

Unsplash vēlamo attēlu var meklēt pēc atslēgvārdiem, kolekcijas, datuma vai fotogrāfa vārda. Platformā nav nepieciešams reģistrēties, lai gan, protams, vari Unsplash abonēt un saņemt platformas paziņojumus par jaunu saturu.

Grammarly logo

5. Grammarly

Ir pieejami daudzi mārketinga rīki, kas palīdz satura rediģēšanā, taču, mūsuprāt, Grammarly ir klasika!

Grammarly ir ļoti populārs tiešsaistes rīks satura rediģēšanai, kuru digitālā mārketinga nolūkiem vari izmantot, veidojot bloga rakstus, attīstot e-pastu mārketinga saturu vai rakstot dažādus reklāmu tekstus.

Grammarly ir pieejams gan kā mobilā lietotne, gan kā pārlūkprogrammas paplašinājums. Šajā programmā Tev teksta lodziņā ir jāieraksta vai jāielīmē savs teksts, un Grammarly ļoti efektīvi pārbauda teksta pareizību.

Grammarly ir gan bezmaksas, gan maksas versija. Bezmaksas versijā tiek pārbaudītas pamata pareizrakstības, interpunkcijas un gramatikas kļūdas savukārt maksas versijā var pat atklāt plaģiātismu, un Grammarly iesaka, kā uzlabot Tava teksta stilu un toni.

Buffer logo

6. Buffer

Šis digitālā mārketinga rīks ir lielisks palīgs sociālo mediju satura menedžmentā. Ar Buffer var ietaupīt laiku un pūles, jo šis rīks nodrošina visaptverošu sociālo tīklu pārvaldību.

Mēs paši šajā rīkā attīstām savu sociālo mediju mārketinga stratēģiju un plānu, jo Buffer var jau laikus saplānot, kurā datumā un cikos tiks publicētas sociālo mediju publikācijas jeb posti.

Buffer piedāvā arī pieeju analītikai, kurā var redzēt, cik veiksmīgi un efektīvi Tavas publikācijas darbojas dažādās sociālo mediju platformās.

Google optimize logo

7. Google Optimize

Google Optimize ir Google veidots A/B testēšanas un konversijas optimizācijas rīks.

Šis rīks palīdz saprast, kura no versijām, piemēram, mājaslapām, ir visefektīvākā. Ar Google Optimize var arī viegli izveidot dažādas mājaslapu versijas, jo tajā ir vizuālā redaktora funkcija. Izmantojot vizuālo redaktoru, var viegli nomainīt virsrakstus, satura lodziņus, kā arī pievienot dažādus būtiskus elementus, kas varētu uzlabot konversijas rādītāju.

Pēc šiem uzlabojumiem ar Google Optimize var salīdzināt, kura no mājaslapas versijām ir veiksmīgāka. Mums šīs rīks patīk, jo tādējādi ir iespējams atrast visefektīvāko variantu, kas visvairāk patīk mūsu klientiem un attiecīgi uzrāda augstākos konversijas rādītājus.

Mēs ļoti ceram, ka šie 7 digitālā mārketinga rīki būs noderīgi arī Tev! Lai arī šie digitālā mārketinga rīki ir tik dažādi, uzskatām, ka tie cits citu lieliski papildina un varētu Tev ļoti palīdzēt atvieglot ikdienu!

VISI raksti

Līdzīgi raksti

Vairāk no Mārketinga Skolas

Meta reklāmas kurss

Piesakies tiešsaites meta kursam un apgūsti meta reklāmas pamatprincipus!

Seko jaunumiem

Esi pirmais, kurš iegūst informāciju par jaunākajiem digitālā mārketinga trendiem

Sociālie mediji

Seko mums Facebook un Instagram, lai piedalītos ikmēneša mārketinga konkursos un izlozēs