fbpx

FACEBOOK UN INSTAGRAM REKLĀMAS MEISTARKLASE

Iemācies piesaistīt jaunus klientus, izmantojot SOCIĀLO MEDIJU reklāmas

ŠIS KURSS IR PAREDZĒTS TEV, JA ESI:

Uzņēmējs vai pašnodarbinātais

Šis kurss noderēs ikvienam, kurš vēlas sākt paredzami piesaistīt jaunus klientus un palielināt sava uzņēmuma apgrozījumu.

Mārketinga speciālists

Izejot šo kursu, spēsi palīdzēt citiem uzņēmumiem un aģēntūrām uzstādīt ienesīgas maksas Facebook un Instagram reklāmas.

Cilvēks ar jaunām idejām

Ja Tev padomā ir kāda revolucionāra ideja, vai vienkārši vēlies atvērt savu uzņēmumu, ir laicīgi jāsāk mācīties, kā to pārdot potenciālajiem klientiem.

Reklāmas, kuras nes peļņu

Digitālā pārdošana ar katru gadu uzņem apgriezienus. It īpaši pēc pandēmijas izraisītajiem notikumiem tā turpinās attīstīties daudz ātrāk un vērienīgāk nekā jebkad iepriekš.

Lai palīdzētu uzņēmumiem pārvarēt jaunos izaicinājumus, mēs, mārketinga skolas speciālisti, esam gatavi dalīties ar Facebook stratēģijām, kas palīdz uzņēmumiem paaugstināt to ienākumus, piesaistot klientus bez TŪKSTOŠUS EIRO liela mārketinga budžeta…

Gribi zināt, kas ir jebkuras reklāmas “svētais Grāls”?

INVESTĒJOT 1 EUR REKLĀMĀ UN NO TĀS IEGŪSTOT 2 EUR…

TEV VAIRS NEKAD NEVAJADZĒS UZTRAUKTIES PAR NAUDU

Tātad, ja kāds no zemākajiem apgalvojumiem atbilst tev… 

$

Vēlies saprast labākos principus pēc kā kvalitatīvi izveidot efektīvu Facebook kampaņu;

$

Ir mēģināts veidot reklāmas, izmantojot “boost post” funkciju, bet nav skaidrības par to efektivitāti;

$

Nav skaidrības par to, kā būtu jāveido reklāmas teksti un vizuālais dizains;

$

Gribētu, lai kāds iemāca pareizos reklāmas veidošanas principus;

$

Vēlies, lai reklāmā ieguldītie līdzekļi atpelnītos ar uzviju…

Tad tas, ko mēs tev iemācīsim šajā kursā, ir paredzēts tieši TEV!

parasti 295€

piesakoties tagad 145€

Kursa saturs

1. Ievads

1.1 Iemesli, kāpēc reklamēties Facebook

1.2 Kā strādā Facebook algoritms

1.3 Facebook Kampaņas Elementi

2. Facebook biznesa menedžeris un kā to izveidot

2.1 Biznesa menedžera un reklāmas menedžera izveide

2.2 Reklāmas menedžera un Facebook lapas pievienošana menedžerim

2.3 Piekļuves iedošana biznesa menedžerim

3. Facebook reklāmas teorija

3.1 Kā Facebook nosaka mūsu intereses

3.2 Kas ir tiešās atbildes reklāma

3.3 Kas jāzin pirms veidot reklāmu

3.4 Facebook reklāmas saturs

3.5 Reklāmas dizaina pamati

3.6 Facebook ad library – pirmā daļa

3.7 Reklāmu analīze

3.8 Facebook ads library – otrā daļa 

4. Kas ir Facebook Pixel un kā to izmantot konversiju uzskaitē optimizācijā

4.1 Facebook Pixel Uzstādīšana

4.2 Facebook Pixel manuāla uzstādīšana – Unbounce piemērs

4.3 Facebook pixel automātiska uzstādīšana – WordPress piemērs

4.4 Kas ir Pixel Helper un kā to izmantot

4.5 Konversiju uzskaites izveidošana ar Event setup tool

4.6 iOS14 izmaiņas un domēna verifikācija

4.7 Aggregated Event Measurement

4.8 Event Setup Tool – otrā daļa

5. Prakstiskā daļa - reklāmas materiālu izveide

5.1 Nišas izpēte

5.2 Mērķauditorijas izpēte – audience insights savai FB lapai

5.3 Virsraksti – pirmā daļa

5.4 Virsraksti – otrā daļa

5.5 Reklāmas teksta vadlīnijas

5.6 Piecu reklāmas tekstu izveide

5.7 Reklāmas vizuālais noformējums – Canva

6. Facebook kampaņas uzstādīšana - soli pa solim

6.1 Campaign – Kampaņas optimizācijas mērķi

6.2 Adset – Mērķauditorijas atlase

6.3 Reklāmas izvietošanas iespējas

6.4 Adset nobeigums | Ad – reklāmas vizuāļu izveide

6.5 Reklāmas un mērķauditorijas dublikātu izveide

7. Remārketings un Lookalike Audiences

7.1 Ievads remārketingā

7.2 Custom audiences – mērķauditorijas no ievāktajiem datiem

7.3 Lookalike audiences – custom audiences “līdzinieki”

8. Reklāmas kampaņas analīze

8.1 Reklāmas analīzes rādītāji

8.2 Reklāmas kampaņas izvērtēšana un optimizācija

9. Facebook Kampaņu Mērogošana

9.1 Trīs stratēģijas, kā palielināt reklāmas budžetu, nezaudējot kampaņas efektivitāti

9.2 Jaunu mērķauditoriju atlase

9.3 Plašās mērķauditorijas un lookalike izmantošana priekš mērogošnas

IZEJOT ŠĪS APMĀCĪBAS, TU SPĒSI:

01

Ar pārliecību izveidot Facebook / Instagram reklāmu, vadoties pēc labākajiem industrijas piemēriem;

02

Precīzi saprast, cik klienti no reklāmas tika piesaistīti, un cik katrs piesaistītais klients izmaksājis;

03

Apgūt Facebook / Instagram reklāmas efektivitātes rādītājus, un zināt, kā uzlabot reklāmas atdevi!

Reāli, GADU LAIKĀ testēti rezultāti

Piemērā redzams, kā mēs, izmantojot kursā aprakstītās stratēģijas, esam spējuši klientam no katra investētā eiro iegūt 36.34€.

Lai sasniegtu šādus rezultātus, Tavam mārketinga budžetam nebūt nav jābūt desmitiem tūkstošu lielam.

Pašā sākumā iesakām kampaņas testēt sākot ar 5€/dienā un tad, balstoties uz rezultātiem, budžetu var attiecīgi palielināt līdz vēlamajam apjomam.

Iegādājoties kursu tagad, tu iegūsi:

$

Viena gada piekļuvi 6h ilgam 40 tiešsaites lekciju apmācību kursam “Facebook un Instagram reklāmas meistarklase”;

$

Izklāstu par Facebook reklāmas stratēģijām un pamācību, kā investēt naudu sistemātiski;

$

Pamācību, kā pareizi izveidot efektīvu, profesionālu Facebook / Instagram reklāmas kampaņu;

$

Atkārtoti pielietojamus piemērus, shēmas, un stratēģijas;

$

Slēptas stratēģijas reklāmas kampaņas atdeves maksimizēšanai, kuras pielieto vien daži Facebook speciālisti;

$

30 minūšu individuālu online konsultāciju ar Rihardu pēc kursa pabeigšanas.

parasti 295€

piesakoties tagad 145€

Kursa pasniedzējs

Rihards Zeiļa

Rihards specializējas Facebook mārketinga kampaņu stratēģijas veidošanā, analīzē un reklāmu menedžēšanā. 

Strādājis kā Apvienoto Nāciju konsultants Digitālajā mārketingā Gambijā, Kenijā, Palestīnā un Jordānijā, apmācot 100+ ārzemju studentus.

Darbojas ar dažādu nozaru klientiem starptautiskā līmenī ASV, Vācijā un Dānijā, menedžējot mārketinga budžetus, kas sasniedz simts tūkstošus eiro mēnesī.

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kāpēc ir nepieciešamS MĀCĪTIES PAR maksas reklāmU IZVIETOŠANU internetā?

Pieprasījums pēc digitālā mārketinga ekspertiem aug gadu no gada. Tas skaidrojams ar pieaugošo pārēju no tradicionālā mārketinga uz digitālo vidi, kur gandrīz ar simtprocentu pārliecību var izmērīt digitālās reklāmas atdevi.

Ja Tev ir savs uzņēmums, kuram ir nepieciešams pastāvīgs jaunu klientu pieplūdums, izmantojot maksas reklāmas internetā ir iespējams ātri un efektīvi tos piesaistīt.

Tādejādi tu arī skaidri zināsi, cik liela atdeve ir katram reklāmā ieguldītajam eiro.

Kāds ir apmācību formāts?
Apmācības sastāv no video ierakstiem, kurus Tu vari noskatīties jebkurā sev ērtā laikā. Katrs ieraksts ir vidēji 20 minūtes ilgs; kursa kopējais apjoms ir 8 stundas.

Ja skatoties Tev radīsies jebkādi jautājumi, varēsi tos uzdot sūtot man privātu ziņu uz [email protected], un es ar prieku Tev palīdzēšu!

Cik ilgi man būs nodrošināta pieeja šim kursam?

Šīs apmācības Tu varēsi apgūt sev vēlamā un iespējamā laikā, jo Tev kursam būs neierobežota pieeja, kas tiek nodrošināta uz vienu gadu. 

Tu vari mācīties savā ātrumā un jebkurā brīdī atgriezties pie sev interesējošā satura, lai atsvaidzinātu savas zināšanas.

Lai uzsāktu pirmos soļus, mēs rekomendējam jau pirmo divu nedēļu laikā, soli pa solim, apgūt un īstenot kursā iekļautos procesus.

Vai šī programma man ir piemērota, ja mans produkts vēl ir tikai idejas līmenī?

Pat, ja šobrīd vēl neesi līdz galam uzbūvējis savu produktu, vai neplāno uzsākt maksas reklāmu izveidi, iesakām kursam pievienoties pēc iespējas ātrāk, jo, ar laiku  apmācību cena celsies.

Zināšanas, kas tiek ietvertas šajā kursā noteikti tev palīdzēs apgūt ne tikai Facebook reklāmas izvietošanu. 

Kursa laikā pievērsīsimies arī Tava produkta/pakalpojuma mērķauditorijas izveidei un unikālā piedāvājuma pozicionēšanai, kas Tev palīdzēs saprast to, kā savu produktu/pakalpojumu labāk pasniegt mērķa tirgum.

Vai šī programma man ir piemērota, ja ar Facebook reklāmām esmu uz Jūs?

Kursa saturs ir izstrādāts formātā, kas ir piemērots gan iesācējiem bez priekšzināšanām, gan cilvēkiem, kuri ar maksas reklāmām jau ir iepriekš mēģinājuši iegūt klientus.

Kursa laikā soli pa solim tiks pasniegta informācija, kā no A līdz Z tiek izveidota efektīva Facebook reklāmas kampaņa.

Vai kurss noderēs arī cilvēkiem ar pieredzi digitālajā mārketingā?

Šis kurss ir lielisks materiāls arī cilvēkiem, kuri ir iepriekš darbojušies ar digitālā mārketinga rīkiem. Ja vēlies papildināt savu digitālo arsenālu ar jaunām zināšanām par Facebook maksas reklāmām, tad šis kurss neliks Tev vilties.

Pat ja jau iepriekš būsi saskāries ar daudziem kursā izklāstītajiem aspektiem, ticu, ka spēsi atkāt vēl daudz dažādu taktiku, kas palīdzēs uzlabot Tavas reklāmas rezultātus.

Ko darīt, ja saprotu, ka šis kurss nav priekš manis?

Viss kārtībā! Ja kādā brīdī saproti, ka šī kursa saturs priekš Tevis ir par sarežģītu/vieglu, vai vienkārši neko jaunu no kursa nebūsi iemācījies, tad 30 dienu laikā pēc kursa iegādes Tev ir iespēja uzrakstīt uz [email protected] un es Tev atgriezīšu 100% no samaksātās kursa cenas. 

Vari uzskatīt šo garantiju kā iespēju izmēģināt kursu bez maksas – kaut arī esmu 100% pārliecināts, ka, izmantojot šajā kursā izsklāstītās stratēģijas, Tu būsi spējīgs vismaz divkāršot savus līdzšinējos rezultātus!

 

studentu atsauksmes

APVIENOTO NĀCIJU STUDENTI

parasti 295€

piesakoties tagad 145€

Mārketinga skolas

Sadarbības partneri