fbpx
Mārketinga mācības: Uzzini, kā izmantot Facebook reklāmas!
mārketinga mācības

Vai vēlies pacelt savas Facebook reklāmas prasmes jaunā līmenī?

Apzinoties to, ka Facebook ir populāra sociālo mediju platforma, kuru uzņēmumi izmanto kā vietu, kurā efektīvi reklamēt savus produktus, esam izveidojuši unikālas Facebook mārketinga mācības tiešsaistes formātā.

Ja vēlies padziļināti apgūt, kā soli pa solim izveidot efektīvu Facebook reklāmas kampaņu, tad šīs mārketinga mācības varētu būt Tev piemērotas. Šajā bloga rakstā tuvāk iepazīsi Facebook reklāmas un sapratīsi, vai šī ir īstā platforma, kurā reklamēt Tavu uzņēmumu.

Kas ir Facebook reklāma?

Mūsuprāt, atbilde varētu būt ļoti īsa un kodolīga: Facebook reklāma ir uzņēmuma digitālā mārketinga veiksmes atslēga.

Kāpēc? Pēc mārketinga nozarē gūtās pieredzes un mūsu klientu rezultātiem, esam sapratuši, ka caur Facebook reklāmām produkti atrod cilvēkus, kuri varētu būt visvairāk ieinteresēti šajos produktos, un tāpēc arī rezultāti ir daudz efektīvāki: pārdošanas apjomi, zīmola atpazīstamība un uzticamo klientu skaits tikai aug un aug.

Facebok reklāmas tiek efektīvi mērķētas uz tiem platformas lietotājiem, kuriem reklāma varētu šķist vissaistošākā, un tās ir vienkārši pielāgojamas mērķauditorijai. Reklāmas veidotājs var noteikt to, kāda ir viņa mērķauditorija un atzīmēt dažādus faktorus, kas viņa vēlamajai auditorijai atbilst, piemēram, atrašanās vieta, demogrāfiskais stāvoklis vai intereses.

Kā saprast, vai Facebook platforma ir piemērota Tavam uzņēmumam?

Šķiet, ka katram otrajam uzņēmumam – gan lielam, gan mazam – ir Facebook lapa, kā arī noteikti ir iemesls, kāpēc Wolfgang Digital 2020. gada KPI ziņojumā apgalvots, ka Facebook reklāmas ir visefektīvākais reklāmas veids e-komercijas jomā.

Tas jau vien liek aizdomāties par to, cik Facebook platforma ir populāra arī biznesa vidē un ka tai ir liels mārketinga potenciāls.

Ir būtiski saprast, vai arī Tavam uzņēmumam šī platforma būtu piemērota un vai mūsu piedāvātās Facebook mārketinga mācības Tev būtu aktuālas. To var saprast, padomājot par dažiem diezgan svarīgiem jautājumiem:

Kurā sociālo mediju platformā Tava mērķauditorija ir aktīvākā?

Protams, Facebook ir ļoti populāra platforma, kuru izmanto daudzi cilvēki, taču iesakām vērīgi aplūkot analītiskos pārskatus par visiem citiem saviem sociālo mediju profiliem, lai noteiktu, kuros profilos un platformās Tev ir visvairāk sekotāju un visaugstākais sekotāju iesaistīšanās līmenis.

Vēl, protams, var arī vienkārši tieši pajautāt savai auditorijai, kuru sociālo mediju viņi izmanto visvairāk un kurš viņiem vislabāk patīk.

Tev ir jāatceras, ka reklāmas sniegs efektīvus rezultātus tikai tādās sociālo mediju platformās, kurās zini, ka sasniegsi savu mērķauditoriju.

Vai ar Facebook reklāmu vēlies sasniegt cilvēkus arī ārpus Facebook?

Tā kā Facebook ir ļoti daudz lietotāju, var secināt, ka ar Facebook reklāmām ir iespējams sasniegt ļoti daudz cilvēku. Jāņem gan vērā, ka citus potenciālos klientus, kuri ir ārpus šīs konkrētās sociālo plašsaziņas līdzekļu platformas, sasniegt nebūs iespējams. Kāpēc? Diemžēl Facebook reklāma nepiedāvā opciju izmantot to arī citā platformā.

Vai vēlies noteikt pats savu reklāmas budžetu?

Reklamējoties Facebook, var pielāgot savu budžetu reklāmas izmaksām. Protams, jāatceras, ka jo lielāks budžets, jo vairāk cilvēku ieraudzīs Tavu reklāmu.

Vai meklē sociālo mediju platformu, kas piedāvā daudzas detalizētas reklāmas opcijas?

Viens no iemesliem, kāpēc mums tik ļoti patīk Facebook reklāmas un iesakām tās saviem klientiem, ir daudzās Facebook piedāvātās reklāmas opcijas. Mūsu favorīti ir specifiskie analītikas radītāji, kas ļauj saprast, cik efektīva ir bijusi kampaņa, iespēja detalizēti raksturot savu reklāmas mērķauditoriju, kā arī daudzie reklāmas formāti, kas ļauj izpausties ļoti radoši.

Ko Tev sniegs Facebook mārketinga mācības?

Mēs jau minējām, ka, mūsuprāt, Facebook reklāmas ir uzņēmuma digitālā mārketinga veiksmes atslēga un tāpēc vēlamies sniegt iespēju ikvienam interesentam gan bez, gan ar priekšzināšanām apgūt izzinošu tiešsaistes videolekciju apmācību kursu Facebook reklāmās.

Mūsu Mārketinga skolas vadītājs Rihards Zeiļa mūsu komandā ir ne tikai vadītājs, bet arī Facebook reklāmu guru un šo apmācību izveidotājs.

Šīs Facebook mārketinga mācības ir veidotas ar mērķi izglītot interesentus par Facebook reklāmām, jo tik bieži pie mums nāk klienti, kuri vēlas apgūt Facebook reklāmu specifiku vai saprast, kādēļ viņu Facebook reklāmas nesniedz vēlamos rezultātus.

Šīs mārketinga mācības Tev soli pa solim iemācīs, kā no A līdz Z izveidot efektīvu Facebook reklāmas kampaņu.

Mūsu Facebook mārketinga mācības sevī iekļauj:

  • Facebook algoritma apguvi
  • ️Saistošu reklāmas tekstu un dizaina izveidi
  • ️Efektīvas reklāmas pamatprincipu apguvi
  • Remārketinga un lookalike audiences apguvi
  • Izpratni par daudzajām Facebook reklāmas opcijām: Facebook Pixel, Boost Post utt.

Ja uzskati, ka Facebook ir piemērota sociālo mediju platforma Tavai uzņēmējdarbībai, tad kāpēc gan nepieteikties šīm vērtīgajām Facebook reklāmas apmācībām? Iepazīsties ar Mārketinga Skolas Facebook reklāmas kursu!

Vai šis bloga raksts Tev ir sniedzis gaismu Facebook reklāmas tuneļa galā jeb sapratni par to, vai Facebook ir piemērota platforma Tava uzņēmuma reklamēšanai? Patiešām ceram, ka Tava atbilde ir “jā”.

P.S. Ja tomēr Tava atbilde ir “nē”, tad varbūt ir vērts rakstu izlasīt vēlreiz vai pieteikties mūsu Facebook mārketinga kursiem?

Visi raksti

Līdzīgi raksti

Vairāk no Mārketinga Skolas

Meta reklāmas kurss

Piesakies tiešsaites meta kursam un apgūsti meta reklāmas pamatprincipus!

Seko jaunumiem

Esi pirmais, kurš iegūst informāciju par jaunākajiem digitālā mārketinga trendiem

Sociālie mediji

Seko mums Facebook un Instagram, lai piedalītos ikmēneša mārketinga konkursos un izlozēs