Portfolio
VEIKSMES STĀSTI
Šajā sadaļā dalāmies ar mūsu darbības laikā veiksmīgākajiem klientu veiksmes stāstiem – stratēģiju, kampaņu veidu un sasniegtajiem rezultātiem.

The Brew Company
Palīdzējām specializētās kafijas uzņēmumam The Brew Company pāriet no tradicionālās uzņēmējdarbības uz digitālo e-komerciju, koncentrējoties uz ļoti efektīvas reklāmas stratēģijas izveidi un īstenošanu, izmantojot Facebook, Instagram, TikTok, Google un Youtube reklāmas.
Sākām sadarbību ar 3 mēnešu līgumu 4. ceturkšņa pārdošanas laikā. Pēc izcilo rezultātu sasniegšanas mēs turpinājām ilgtermiņa sadarbību.
Projekta laikā strādājām ar reklāmas budžetiem, kas pārsniedza 75 000 eiro mēnesī un panācām vidējo ROAS (Return on Ad Spend) 13,36. Šajā periodā uzņēmums guva ieņēmumus vairāk nekā 1 miljona eiro apmērā.
Situācija mainījās pēc “reklāmas apokalipses” un iOS14 izsekošanas ierobežojumiem, kuriem mēs tolaik nebijām gatavi. Tomēr arī pēc šī perioda, mūsu kopīgā darba laikā ROAS bija nemainīgs 4-7, kas ir krietni augstāks kā industrijas vidējais rādītājs.


Četras Zoles
Tā kā četru zoļu pārdotie produkti būtībā pārdod paši sevi Facebook un Instagram reklāmu izveidē fokusējāmies tieši uz piesaistošiem reklāmas kreatīviem un Advantage+ pārdošanas kampanām. Un pat neskatoties uz to, paši bijām pārsteigti, redzot trako 36,34 ROAS pēc tam, kad kampaņai tika iztērēti pirmie 1000 eiro.


Instant Change
Šajā gadījumā veidojām pārdošanas kampaņu, kuru pakārtojām trīs slāņos: Video views kampaņu atpazīstamības veicināšanai, kā arī remārketingu ar mērķi reģistrēties uz vebināru visiem cilvēkiem, kas noskatījušies video.
Visbeidzot uzstādijām konversijas kampaņas, kas tika veidotas no vebināru reģistrāciju Lookalike mērķauditorijām. Kampaņai noslēdzoties mums izdevās sasniegt 12.55 ROAS .


Excel Know How
Excel Know How piedāvā apmācības dažādu līmeņu lietotājiem ar iespēju saturu pielāgot uzņēmuma vajadzībām (klātienē, tiešsaistē, video kursos). Uzņēmums piedāvā arī Excel konsultācijas un izstrādes kā arī Power BI apmācības no iesācēja līdz lietpratējam.
Excel Know How mārketinga stratēģija balstās uz kvalitatīva satura izveidi un nodošanu, izmantojot sociālos medijus.

PIEVIENO SAVU STĀSTU!
Vēlies pievienoties reklāmas veiksmes stāstiem? Piesakies uz konsultāciju, izvēloties sev izdevīgāko laiku kalendārā zemāk! Strādājam gan Latvijas, gan starptautiskajos tirgos, un palīdzam gan ar pārdošanas, gan klientu piesaistes (lead generation) kampaņu stratēģiju, izveidi un menedžmentu.
Video resursi
Piesaisti klientus izmantojot Facebook maksas reklāmas
Šajā vebinārā uzzināsi:
– Ieskatu Facebook/Instagram reklāmās un to jaunākajās tendencēs
– Atšķirības starp Ads Manager un “Boost Post” funkciju facebook lapā
– Kā atlasīt sev interesējošo mērķauditoriju
– Sociālo tīklu reklāmas piemērus praksē
Marketing Shake Festivāls 2020
Efektīva mārketinga, PR kampaņa digitālajā vidē mazbudžeta apstākļos.
Diskutē:
– Sandra Usačeva, Food Union Latvija, saldējumu zīmolu vadītāja
– Rihards Zeiļa, Mārketinga Skolas Facebook reklāmas pasniedzējs
– Jānis Polis, Top Media, mārketinga un pārdošanas vadītājs
#5 Breinumi “Par digitalū mārketingu” (Latgaliski)
Studejā gostūs – Regitas bruoļs Rihards Zeiļa, kurš studeju i uorpus studeju laikā ir apceļuojs jau ap 30 valstim un 7 nu tuom paspiejs padzeivuot, kaidu ilguoku laika periodu.
Bet gostūs, jis pi myusim ni tikai par tū. Rihards šūbreid ir arī digitaluo marketinga eksperts un specializejās Facebook reklamuos. Ar jū parunuosim ari, kai pošam apgiut digitalū marketingu, ar kū suokt jaunīm uzjiemiejim, un kur meklēt īspiejas sevi pilnveiduot un ceļuot.
Mārketinga skolas
Sadarbības partneri











