fbpx

Portfolio

VEIKSMES STĀSTI

Šajā sadaļā dalāmies ar mūsu darbības laikā veiksmīgākajiem klientu veiksmes stāstiem – stratēģiju, kampaņu veidu un sasniegtajiem rezultātiem.

The Brew Company

Palīdzējām specializētās kafijas uzņēmumam The Brew Company pāriet no tradicionālās uzņēmējdarbības uz digitālo e-komerciju, koncentrējoties uz ļoti efektīvas reklāmas stratēģijas izveidi un īstenošanu, izmantojot Facebook, Instagram, TikTok, Google un Youtube reklāmas.

Sākām sadarbību ar 3 mēnešu līgumu 4. ceturkšņa pārdošanas laikā. Pēc izcilo rezultātu sasniegšanas mēs turpinājām ilgtermiņa sadarbību.

Projekta laikā strādājām ar reklāmas budžetiem, kas pārsniedza 75 000 eiro mēnesī un panācām vidējo ROAS (Return on Ad Spend) 13,36. Šajā periodā uzņēmums guva ieņēmumus vairāk nekā 1 miljona eiro apmērā.

Situācija mainījās pēc “reklāmas apokalipses” un iOS14 izsekošanas ierobežojumiem, kuriem mēs tolaik nebijām gatavi. Tomēr arī pēc šī perioda, mūsu kopīgā darba laikā ROAS bija nemainīgs 4-7, kas ir krietni augstāks kā industrijas vidējais rādītājs.

Investīcijas reklāmā: 75 000 eur

Ieņēmumi: 1 miljons

ROI: 13x

Četras Zoles

Četras Zoles ir Latvijā bāzēts apģērbu outlet veikals, kas piedāvā zīmolu preces ar lielām atlaidēm. Mērķis – sasniegt pēc iespējas vairāk cilvēku ar pēc iespējas mazāku budžetu, ar mērķi pārdot pēc iespējas vairāk preču. Varētu domāt, ka tas ir klasisks e-komercijas stāsts, taču pat mēs paši nebūtu iedomājušies, kādus rezultātus redzēsim pēc pirmā mēneša.

Facebook un Instagram reklāmu izveidē fokusējāmies tieši uz piesaistošiem reklāmas kreatīviem un Advantage+ pārdošanas kampanām. Un pat neskatoties uz to, paši bijām pārsteigti, redzot trako 36,34 ROAS pēc tam, kad kampaņai tika iztērēti pirmie 1000 eiro.

Investīcijas reklāmā: 987 eur

Ieņēmumi: 35877 eur

ROI: 36x

Instant Change

Daniels ir ekstravagants izaugsmes koučs no Vācijas, kurš piedāvā dažādas e-grāmatas, tīmekļa seminārus un koučinga sesijas visā Vācijā, Šveicē un Austrijā. Mūsu uzdevums bija palīdzēt viņam iegūt pēc iespējas vairāk rezervāciju viņa pasākumiem.

Šajā gadījumā veidojām pārdošanas kampaņu, kuru pakārtojām trīs slāņos: Video views kampaņu atpazīstamības veicināšanai, kā arī remārketingu ar mērķi reģistrēties uz vebināru visiem cilvēkiem, kas noskatījušies video.

Visbeidzot uzstādijām konversijas kampaņas, kas tika veidotas no vebināru reģistrāciju Lookalike mērķauditorijām. Kampaņai noslēdzoties mums izdevās sasniegt 12.55 ROAS.

Investīcijas reklāmā: 24 380 eur

Ieņēmumi: 305 858 eur

ROI: 12.55x

Excel Know How

Excel Know How piedāvā apmācības dažādu līmeņu lietotājiem ar iespēju saturu pielāgot uzņēmuma vajadzībām (klātienē, tiešsaistē, video kursos). Uzņēmums piedāvā arī Excel konsultācijas un izstrādes kā arī Power BI apmācības no iesācēja līdz lietpratējam.

Excel Know How mārketinga stratēģija balstās uz kvalitatīva satura izveidi un nodošanu, izmantojot sociālos medijus.

Šajā gadījumā nācām klajā ar stratēģiju izveidot bezmaksas tiešsaites vebināru, ko reklamējām izmantojot Facebook reklāmas. Piesakoties vebināram, lietotājiem jāievada savs vārds un epasts, caur kuru tālāk tiek komunicēts piedāvājums iegādāties maksas kursu.
Ar 1175 eur lielo budžetu, kampaņas rezultātā ieguvām vairāk kā 2000 epastu, par katru vidēji maksājot 0.38 eiro. Vidēji 2% no apmeklētājiem nopirka 250 eur vērto kursu, kampaņas rezultātā uzņēmums ieguva 10 000eur, ar vidējo ROAS 8.5

Investīcijas reklāmā: 1174 eur

Ieņēmumi: 10 000 eur

ROI: 8.5x

PIEVIENO SAVU STĀSTU!

Vēlies pievienoties reklāmas veiksmes stāstiem? Piesakies uz konsultāciju, izvēloties sev izdevīgāko laiku kalendārā zemāk! Strādājam gan Latvijas, gan starptautiskajos tirgos, un palīdzam gan ar pārdošanas, gan klientu piesaistes (lead generation) kampaņu stratēģiju, izveidi un menedžmentu.

Video resursi

Piesaisti klientus izmantojot Facebook maksas reklāmas

Šajā vebinārā uzzināsi:

– Ieskatu Facebook/Instagram reklāmās un to jaunākajās tendencēs
– Atšķirības starp Ads Manager un “Boost Post” funkciju facebook lapā
– Kā atlasīt sev interesējošo mērķauditoriju
– Sociālo tīklu reklāmas piemērus praksē

Marketing Shake Festivāls 2020

Efektīva mārketinga, PR kampaņa digitālajā vidē mazbudžeta apstākļos.

Diskutē:

– Sandra Usačeva, Food Union Latvija, saldējumu zīmolu vadītāja

– Rihards Zeiļa, Mārketinga Skolas Facebook reklāmas pasniedzējs 

– Jānis Polis, Top Media, mārketinga un pārdošanas vadītājs

#5 Breinumi “Par digitalū mārketingu” (Latgaliski)

Studejā gostūs – Regitas bruoļs Rihards Zeiļa, kurš studeju i uorpus studeju laikā ir apceļuojs jau ap 30 valstim un 7 nu tuom paspiejs padzeivuot, kaidu ilguoku laika periodu.

Bet gostūs, jis pi myusim ni tikai par tū. Rihards šūbreid ir arī digitaluo marketinga eksperts un specializejās Facebook reklamuos. Ar jū parunuosim ari, kai pošam apgiut digitalū marketingu, ar kū suokt jaunīm uzjiemiejim, un kur meklēt īspiejas sevi pilnveiduot un ceļuot.