fbpx

MĀRKETINGA SKOLAS

Tiešsaites resursi

Marketing Shake Festivāls 2020

Efektīva mārketinga, PR kampaņa digitālajā vidē mazbudžeta vai bezbudžeta apstākļos. Piemēri.

Diskutē:

1. Sandra Usačeva, Food Union Latvija, saldējumu zīmolu vadītāja

2. Rihards Zeiļa, Mārketinga Skolas Facebook reklāmas pasniedzējs 

3. Jānis Polis, Top Media, mārketinga un pārdošanas vadītājs

LSUA “Piesaisti klientus, izmantojot Facebook maksas reklāmas”

Šajā vebinārā uzzināsi:

– Ieskatu Facebook/Instagram reklāmās un to jaunākajās tendencēs,
– Atšķirības starp Ads Manager un “Boost Post” funkciju facebook lapā,
– Facebook Pixel izmantošanu reklāmās,
– Kā atlasīt sev interesējošo mērķauditoriju un veidot viņiem saistošu reklāmu un saturu,
– Sociālo tīklu reklāmu prakses piemērus, kā veiksmīgi izmantot sociālo tīklu reklāmu.

#5 Breinumi “Par digitalū mārketingu” (Latgaliski)

Studejā gostūs – Regitas bruoļs Rihards Zeiļa, kurš studeju i uorpus studeju laikā ir apceļuojs jau ap 30 valstim un 7 nu tuom paspiejs padzeivuot, kaidu ilguoku laika periodu.

Bet gostūs, jis pi myusim ni tikai par tū. Rihards šūbreid ir arī digitaluo marketinga eksperts un specializejās Facebook reklamuos. Ar jū parunuosim ari, kai pošam apgiut digitalū marketingu, ar kū suokt jaunīm uzjiemiejim, un kur meklēt īspiejas sevi pilnveiduot un ceļuot.

SPIIKIIZI “Kā gudrāk izmantot maksas FB kampaņas”

Ko ņemt vērā veidojot Facebook reklāmas kampaņas? Cik daudz naudu tērēt ir gudri un kāpēc ir vērts apdomāties pirms atdodam savu naudu Facebook. Par tipiskākām kļūdām un “MUST DO” ieteikumi no FB reklāmu lietpratēja Riharda Zeiļas privāti Biznesa Līderu Grupām.

Šis video ir tapis balstoties uz uzņēmēju jautājumiem, kuri savā ikdienā plāno vai jau izmanto FB reklāmu kampaņas. Aizmirsti par BOOST pogu, vajag būt apdomīgākiem. 

Sazinies elektroniski!

14 + 6 =

Mārketinga skolas

Sadarbības partneri