fbpx
Vai Google reklāma ir efektīva arī 2024. gadā?

6 Apr, 2023

Google reklāma

Izvēlēties efektīvākos digitālā mārketinga rīkus sava uzņēmuma popularizēšanai nekad nav bijis viegli, īpaši jau tāpēc, ka digitālā vide pastāvīgi mainās. Google reklāma, jeb Google Ads jau daudzus gadus ir plaši izmantota digitālā mārketinga metode, bet vai arī 2024. gadā tā ir tikpat efektīva? To noskaidrosim šajā bloga rakstā.

Satura rādītājs

Lai palīdzētu Tev izprast, vai Google reklāma ir īstais mārketinga rīks, ko izmantot 2024. gadā, bloga rakstā atbildēsim uz 3 vērtīgiem jautājumiem:

  • Kas ir Google reklāma, un kā tā strādā?
  • Kādi ir ieguvumi, ja tiek izmantota Google reklāma?
  • Kādi ir zaudējumi, ja tiek izmantota Google reklāma?

Kas ir Google reklāma un kā tā strādā?

Google ads ir digitālā reklāma Google meklēšanas rezultātu lapās, vietnēs un rīkos, kā arī partneru vietnēs, piemēram, Youtube un Gmail.

Google ads izmanto pay-per-click modeli jeb latviski tulkojot: maksu par klikšķi. Cilvēki, kuri vēlas reklamēt savu produktu, mērķē uz konkrētu atslēgvārdu.

Veids, kā Google ads darbojas, būtībā paliek nemainīgs. Kad lietotāji meklē kādu atslēgvārdu, piemēram, ziedi, viņi meklēšanas rezultātu lapā saņem sava meklējuma rezultātus. Šajos rezultātos var būt iekļauta arī maksas reklāma, kas vērsta uz šo atslēgas vārdu.

Google reklāmas piemērs
Google ads piemērs

Kādi ir šīs reklāmas ieguvumi?

Precīza mērķēšana

Google ads sniedz iespēju rādīt reklāmas cilvēkiem, kurus, visticamāk, interesē Tavi  produkti un pakalpojumi. Tā piedāvā ļoti dažādus mērķēšanas veidus, piemēram, var atzīmēt, kāds ir Tavas mērķauditorijas vecums, atrašanās vieta un valoda.

Reklāmu var mērķēt pat pēc ierīcēm. Google reklāma var tikt rādīta visu veidu ierīcēs, bet, ja ir vēlme, var pat precīzi iestatīt, kurās ierīcēs reklāmas tiks rādītas.

Var rādīt savas reklāmas noteiktās stundās vai nedēļas dienās, nosakot pat to, cik bieži tiks rādīta Tava Google reklāma.

Kampaņas efektivitātes izvērtējums

Izmantojot Google reklāmu, ir vienkārši uzzināt, vai kāds, noklikšķinot uz reklāmas, ir veicis, piemēram, Tava reklamētā produkta iegādi vai noziedojis Tavam reklamētajam projektam. Šāda informācija ir ļoti vērtīga, lai nākotnē varētu saprast, kāda veida reklāmas ir visveiksmīgākās, rezultātā palielinot ieguldījumu atdevi.

Vēl ir arī pieejami dati, kuros var uzzināt visdažādāko informāciju, sākot ar to, cik ilgi Tavi klienti pirms pirkuma veikšanas apmeklējuši Tavu mājaslapu un beidzot ar to, cik daudz Tev vidēji izmaksā Google ads.

Starp citu ekstra pluss ir tāds, ka vari ne tikai aplūkot izmaksas par Google reklāmām, bet pats kontrolēt savu Google reklāmas budžetu un pats izvēlēties, cik daudz naudas vēlies tērēt!

Google ir visizmantotākā meklētājprogramma pasaulē

Tā kā Google ir vispopulārākā meklētājprogramma pasaulē, varam secināt, ka tajā bieži uzturas ļoti daudz cilvēku. Tiešām daudzi uzņēmumi izmanto Google reklāmas tās popularitātes dēļ, jo tādējādi zīmola atpazīstamība, klientu skaits un ienākumi tikai aug un aug.

Kādi ir zaudējumi, ja tiek izmantota Google reklāma?

Google ads ir bieds iesācējiem

Google reklāma ir bēdīgi slavena ar to, ka tā digitālā mārketinga pasaulē tiek dēvēta par cieto riekstu, jo tās īpatnības ir tiešām sarežģīti izprast. Lai pārvarētu ilgo izmēģinājumu un kļūdu periodu, ir nepieciešams ilgs laiks un daudz naudas. Konta iestatīšana, atslēgvārdu izpēte, budžeta veidošana un citi Google reklāmai raksturīgi termini ir vitāli nepieciešami, lai efektīvi reklamētos Google, taču tiešām vēlamies akcentēt, ka tos izprast ir sarežģīti.

Google reklāma prasa ļoti daudz uzmanības

Google reklāmai ir jāpievērš uzmanība. Ja esi ļoti aizņemts uzņēmējs, kurš, iespējams, vēlas izmantot digitālā mārketinga reklamēšanās metodi, kuru ir viegli iestatīt un kam ir nepieciešams minimāls laiks, tad ņem vērā: Google reklāma nebūs īstā. Nevar vienkārši iestatīt Google reklāmu un aizmirst par to, jo tā prasa pastāvīgu uzmanību un optimizāciju.

Google ads darbojas tikai Google un tās partneru vietnēs

Lai gan Google partneru tīkls ir milzīgs, tomēr ir iespējamība, ka Tavi potenciālie klienti var biežāk apmeklēt arī citas vietnes vai sociālo mediju platformas, piemēram, Facebook vai Instagram, kuru popularitāte tikai aug un 2024. gadā augs vēl vairāk. Vēl noteikti ņem vērā, ka Tava mērķauditorija var vienkārši izmantot arī citu meklētājprogrammu, piemēram, Bing, lai meklētu informāciju.

Mārketinga skola iesaka

Ja pavisam godīgi – mēs domājam, ka Google reklāmu noteikti ir vērts izmantot arī 2024. gadā. Kāpēc? Lai skaitļi runā paši par sevi: Mārketinga skolas Google reklāmas guru Kristaps Apeināns ir nopelnījis vairāk nekā 10 miljonus eiro saviem klientiem, ieguldot tieši Google reklāmās! Šeit vari aplūkot arī citus mūsu veiksmes stāstus.

Lai arī Google Ads prasa sava veida investīciju un uzmanību, tā joprojām ir ļoti efektīva reklāmas platforma, kas spēj nodrošināt augstu atdevi jūsu mārketinga ieguldījumiem. Sāciet savu reklāmas kampaņu ar Google Ads jau šodien un sasniedziet jaunus augstumus savā uzņēmējdarbībā! Piesaki savu konsultāciju ar mums jau šodien!

CITI raksti

Līdzīgi raksti

Vairāk no Mārketinga Skolas

Meta reklāmas kurss

Piesakies tiešsaites meta kursam un apgūsti meta reklāmas pamatprincipus!

Seko jaunumiem

Esi pirmais, kurš iegūst informāciju par jaunākajiem digitālā mārketinga trendiem

Sociālie mediji

Seko mums Facebook un Instagram, lai piedalītos ikmēneša mārketinga konkursos un izlozēs